Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Szállítás és Fizetés 2.0

Cégünk szállítópartnere a GLS futárszolgálat.

Szállítási határidő:     
     Célunk, hogy a lehető leghamarabb kiszállítsuk a megrendelt termékeket. Saját raktárunkban lévő termék esetében ez  munkanapon belül megtörténik. Külső raktárból való szállítás esetében ez 5-7 munkanap is lehet.
A GLS futárszolgálat - ünnepnapok kivételével -minden hétköznap, azaz hétfőtől-péntekig, 8:00-17:00 óra között szállítja ki a csomagokat.
     A futárszolgálat két alkalommal próbálja meg kézbesíteni a csomagot, ezt követően a csomag visszaszállításra kerül.


Címzetteknek fenntartott ügyfélszolgálat:
Munkanapokon 7.00 - 20.00 érhető el. Lehet időpontmódosítást is kérni. A szállítási értesítők tartalmazzák a csomagszámot, melynek a segítségével követheted a csomagod útját.
Telefon: (+36 29) 886 700
Mobil: (+36 20) 890-0660
*Nem emelt díjas telefonszám. A hívás díja az adott telefonszolgáltatótól függ.

Szállítási díjak 0-20 kg-ig:
Előre utalás, bankkártyás fizetés esetében: 1290.-Ft

Szállítási díjak 20-40 kg-ig:
Előre utalás, bankkártyás fizetés esetében: 1670.-Ft

Fizetési módok

Előre utalás
       Ebben az esetben egy díjbekérőt küldünk, amit kérjük várjanak meg az utalás elvégzése előtt! Ezen szerepelnek a megrendelt termék adatai, valamint a bankszámla adatok is. A megjegyzés rovatban pedig kérjük, tüntessék fel a rendelés számát! Végül az adatok ellenőrzése után, amennyiben mindent rendben találnak, elvégezhető az átutalás. Az összeg beérkezésekor kiállítjuk a végszámlát, és indítjuk a szállítást, amiről tájékoztatjuk.

Utánvét: esetében -  a futárnál történő készpénzes, vagy  bankkártyás fizetésnél - a szállítási díjhoz hozzáadódik további 320.-Ft.
     
    A csomag feladásakor a futárszolgálat e-mailben értesíti a címzettet, hogy a következő munkanapon csomagja kiszállításra kerül. Az e-mail tartalmazza a csomagszámot és az esetleges utánvét összegét. A kiszállítás napjának reggelén, értesítést kap a címzett, mely tartalmazza a futár telefonszámát, a GLS Ügyfélszolgálat telefonszámát és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítésről. A kiszállítási kísérlet meghiúsulásáról e-mailben tájékoztatják a címzetteket. Az értesítőben megadott linken keresztül a címzett kiszállítási rendelkezést tud rögzíteni, melyben kérheti a kiszállítást egy új időpontban, egy másik címre, illetve visszautasíthatja a csomag átvételét.